Kupovina i dostava



Ukratko

  • Isporuku vrši kurirska služba City express
  • isporuka robe se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije, u toku 3-5 radnih dana od datuma porudžbine
  • plaćnje je moguće e-bankingom ili pouzećem
  • osnovna cena dostave je u skladu sa cenovnikom kurirske službe. Za porudžbine iznad 10.000,00 dinara dostava je besplatna.

Registracija

Da bi se koristila Somborelektro doo Sombor web prodavnica predhodno je potrebno izvršiti registraciju. Registracija kupcu omogućava čuvanje započetih porudžbina i naknadni pregled poslatih porudžbenica.

Poručivanje

Prodavac se obavezuje da će isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan, ima ispravan rok trajanja, zapakovan je u originalnu ambalažu te odgovara vrsti i opisu proizvoda navedenom u on line prodavnici. Trudimo se da što vernije prikažemo proizvod koji prodajemo.Slika koja ilustruje proizvod na internet stranici može minimalno da odstupa od stvarnog izgleda proizvoda, što je uslovljeno nabavkom iste vrste robe od različitih dobavljača, te stoga takvo minimalno odstupanje ne može biti predmet reklamacije.

Zadržavamo pravo na greške opisa, fotografija, cena i broja artikala zbog automatskog unosa artikala u sistem, kao i automatske potvrde porudžbine. U slučaju greške merodavna je potvrda našeg operatera.

Somborelektro doo Sombor ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani ili bez greške.

Iskazana težina proizvoda se odnosi na predpostavljenu obračunsku težinu paketa po kojoj se vrši fakturisanje i naplata troškova isporuke. Stvarna težina proizvoda može odstupati od iskazane težine pošiljke po kojoj se tarifiraju troškovi isporuke. Ukoliko proizvod koji je kupljen odstupa od podataka koji su navedeni u web prodavnici kupac može da ga vrati u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju je uz njega dobio.

Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.

Postupak kupovine

  • prijava ili registracija na web prodavnicu s korišćenjem adrese elektronske pošte ili korisničke lozinke;
  • traženje pojedinog proizvoda u ponudi proizvoda na web prodavnici;
  • odabir proizvoda za kupovinu;
  • dodavanje odabranog proizvoda i količine u korpu za kupovinu;
  • pregled cene odabranog proizvoda u izabranoj količini, uključujući porez koji se obračunava;
  • odabir načina plaćanja;
  • pregled porudžbine u skladu sa izborom proizvoda i ostalim unetim podacima;
  • potvrda i predaja porudžbine;

U slučaju nemogućnosti isporuke nekog od poručenih proizvoda iz bilo kog razloga, kupac će biti kontaktiran kako bi se dogovorila isporuka zamenskog proizvoda ili eventualno otkazivanje ili prolongiranje poručenog proizvoda.

Cene

Cene proizvoda su jasno istaknute u web prodavnici. Prodavac zadržava pravo promene cena bez prethodnog obaveštavanja, kao i pravo dodavanja ili povlačenja iz ponude bilo kog artikla u svakom trenutku. Sve cene na sajtu su prikazane sa uračunatim PDV-om.U slučaju bilo kakvih problema i nejasnoća prilikom procesa poručivanja slobodno nas kontaktirajte na e-mail: e_prodaja@somborelektro.rs ili na tel. 025/464-651, ponedeljak - petak 8.00 - 14.00 časova.

Somborelektro doo Sombor može porudžbinu odbaciti odnosno ne isporučiti robu ukoliko ustanovi da je došlo do zloupotrebe Somborelektro doo Sombor internet stranice ili ustanovi da su podaci na porudžbini nepotpuni odnosno netačni, naročito ukoliko s kupcem ne može stupiti u kontakt.

Plaćanje

Naručeni proizvodi plaćaju se:

  • Opštom uplatnicom ili e-bankingom. Porudžbine plaćene na ovaj način biće isporučene kada uplata postane vidljiva na izvodu Somborelektro doo Sombor .
  • Pouzećem: gotovinski kuriru zaposlenom predstavniku kurirske službe City Express

U slučaju kupovine na daljinu prodavac nije dužan da kupcu izda fiskalni račun, a u skladu sa članom 2. stav 1. tačka 1) Uredbe o određivanju delatnosti kod čijeg obavljanja ne postoji obaveza evidentiranja prometa preko fiskalne kase („Službeni glasnik RS“, br. 61/10, 101/10, 94/11, 83/12, 59/13, 100/14), već sva prava kupac može ostvariti na osnovu ugovora o prodaji na daljinu odnosno dokumenta koji prati proizvod (primerak maloprodajnog računa).

Dostava

Naručena roba dostavlja se isključivo na području Republike Srbije.Naručenu robu dostavlja City express kurirska služba, direktno kupcu, odnosno na adresu koja je navedena u porudžbenici. Dostava se vrši u roku od 3-5 radnih dana od datuma porudžbine.Porudžbine primljene nakon 12:00 časova biće obrađene i poslate sledećeg radnog dana.Sve porudžbine pristigle u dane vikenda, biće procesuirane prvi radni dan, odnosno ponedeljak.Prilikom dostavljanja robe kupcu će biti predat i jedan primerak maloprodajnog računa, koji istovremeno predstavlja ugovor o kupoprodaji.

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekat. Kurirska služba će obavestiti osobu koja je kontakt za dostavu robe da će ista biti dostavljena u toku dana. Ukoliko kurir ne uspe da uruči pošiljku kupcu, pokušaće to da učini još jednom narednog dana. Nakon tog roka pošiljka se vraća pošiljaocu.

Ukoliko kupac nije primio robu ili obaveštenje o isporuci u očekivanom vremenu, o tome treba da neodložno obavesti prodavca, kako bi se preduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamenska pošiljka.

Cena dostave zavisi od težine paketa, a naplaćuje se u skladu sa zvaničnim cenovnikom kurirske službe koja vrši dostavu. Za manji broj proizvoda, kod kojih je to posebno naznačeno prilikom kupovine, osnovna cena uvećava se za dodatni trošak dostave. Za porudžbine iznad 10.000 din dostava je besplatna.

Cenovnik City Express

Masa pošiljke Cena po jednoj pošiljci PDV 20% Cena po pošiljci sa PDV-om
od 0 do 0,5 234,00 46,80 280,80
od 0,5 do 1 234,00 46,80 280,80
od 1 do 2 335,95 67,19 403,13
od 2 do 5 494,10 89,83 539,00
od 5 do 10 641,67 128,33 770,00
od 10 do 15 834,17 166,83 1.001,00
od 15 do 20 847,48 169,50 1.016,98
od 20 do 30 1.025,55 205,11 1.230,66
od 30 do 50 1.367,40 273,48 1.640,88
od 50 do 70 1.845,99 369,20 2.215,19
od 70 do 100 2.461,32 492,26 2.953,58

Reklamacija

U slučaju reklamacije robe kupac je dužan da popuni Reklamacioni list kome će evidentirati sve detalje reklamacije i poslati ga e-mailom na adresu: e_prodaja@somborelektro.rs. Drugi primerak Reklamacionog lista kupac šalje zajedno sa robom, računom ili nekim drugim dokazom o kupovini na adresu Somborelektro doo Sombor, Adi Endre 27, 25000 Sombor. Proizvod koji se šalje mora biti čist i uredno upakovan.

U slučaju da prethodni uslov nije ispunjen reklamacija se neće uzeti u razmatranje. Kupac je dužan da pri slanju robe obavezno uzme potvrdu od kurirske službe da je paket predao, u suprotnom nećemo odgovarati za isti. Kupac je dužan da pri prijemu robe u prisustvu kurira koji isporučuje robu istu pregleda i svako oštećenje evidentira i odmah prijavi u Somborelektro doo Sombor na e-mail adresu: e_prodaja@somborelektro.rs.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu od dana podnošenja reklamacije.

Svojim potpisom na Reklamacionom listu kupac potvrđuje da je saglasan da u slučaju opravdane reklamacije ugovoreni rok za ispunjenje zahteva iz reklamacije bude 15 dana od dana prijema reklamacije.

Ukoliko kupac u Reklamacionom listu, navede netačne podatke o adresi ili broju telefona i usled toga prodavac ne bude u mogućnosti da ga obavesti o odgovoru na reklamaciju ili ne bude u mogućnosti da završi reklamacioni postupak u zakonskom roku, prodavac se neće smatrati odgovornim za prekoračenje roka.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu kupca u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti kupca i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija.

U slučaju kada je reklamacija odbijena kao neosnovana, kupcu se vraća reklamirani proizvod na adresu navedenu u reklamacionom listu.

Ukoliko kupac iskoristi svoje pravo i odustane od ugovora, prodavac je dužan da izvrši povraćaj uplata koje je primio od kupca, i to u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak,i to isključivo na tekući račun fizičkog lica.. Kupac u tom slučaju povrat robe vrši o svom trošku. Pravo prodavca je da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu natrag ili dok kupac ne dostavi dokaz da je robu poslao prodavcu (član 34. Zakona o zaštiti potrošača).

Možete preuzeti ovde: Reklamacioni list

Pravo na odustajanje od ugovora

Ukoliko kupac iskoristi svoje pravo i odustane od ugovora, Somborelektro doo Sombor će izvršiti povraćaj uplate koju je primio od kupca, i to u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Kupac u tom slučaju povrat robe vrši o svom trošku. Somborelektro doo Sombor zadržava pravo da odloži povraćaj novca dok ne dobije robu natrag ili dok kupac ne dostavi dokaz da je robu poslao (član 34. Zakona o zaštiti potrošača). Kupac je pri tom dužan da popuni i pošalje Izjavu o odustanku od ugovora na daljinu ili ugovora koji se zaključuje van poslovnih prostorija poslodavca, koja se nalazi na internet stranici Somborelektro doo Sombor. Nakon prijema Izjave kupac će biti kontaktiran radi što efikasnijeg osiguranja njegovih prava

Kupac je dužan da obrati pažnju na mogućnost odgovornosti za umanjenje vrednosti robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

Proizvodi moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj amabalaži, a uz proizvod mora biti dostavljen originalni račun i obrazac Izjave o odustanku od ugovora na daljinu ili ugovora koji se zaključuje van poslovnih prostorija poslodavca

Ako kupac ostvari pravo na odustanak od ugovora, nastaju obaveze propisane članovima 34. i 35. Zakona o zaštiti potrošača.

Možete preuzeti ovde: Obrazac izjave o odustanku od ugovora

Saobraznost

Zakonom o zaštiti potrošača prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Prodavac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje ili zamenu iste. Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kom Prodavac odgovara za nesaobraznost, koji ne može bit kraći od 12 meseci.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane prodavca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Somborelektro doo Sombor garantuje za kvalitet svih proizvoda iz svog asortimana, kao i usklađenost istih sa navedenim specifikacijama na sajtu.

Garancija i servis

Proizvodi imaju garanciju, ako je tako navedeno na računu ili na garantnom listu. Garancija važi ako se poštuju uputstva navedena u garanciji, uz priloženi račun. Garantni rok je naveden na garantnom listu.

Kupac garanciju može ostvariti kod prodavca ili neposredno kod proizvođača proizvoda ili njegovog ovlašćenog servisa. Garanciju kupac može ostvariti sa garantnim listom i računom. Proizvođač ili njegov ovlašćeni servis dužan je da popravku izvrši u roku od 45 dana od dana prijema proizvoda za popravku, ili proizvod zameni drugim, jednako vrednim proizvodu u besprekornom stanju.

Politika privatnosti

Deo opštih uslova poslovanja je i Politika privatnosti, koja je dostupna ovde (link)